Thursday, May 8, 2014

Tips interview

Alhamdulillah, syukur pada Allah, diberikan kekuatan untuk menulis dan terus menyebarkan kebaikan. Cerita hari ini, alhamdulillah selesai interview di KPJ penang. jawatan yang di pohon sesuailah dengan bidang yang di pelajari iaitu pengimejaan perubatan atau lebih dikenali sebagai x-ray. 

Saya hantar resume pada lewat malam, dan rezeki dapat call petang esoknya, rezeki interview suruh datang lusanya iaitu hari ini. Kelam kabut kan, tapi entah saya masih tenang, waktu terima call pun suruh datang khamis ini, saya iyakan sahaja.haha. bila tengok-tengok date, owh 2 hari lagi rupanya. 
saya mulakan dengan berkongsi berita gembira ini bersama family, sahabat-sahabat mengutip semangat mereka dan mengembirakan hati mereka.


Persiapan interview yang saya buat:

bertanya pada kawan-kawan tips2 dan soalan biasa yang ditanya

solat taubat, solat hajat solat tahajud cinta solat Istikharah

yang mesti korang buat punya,,google

saya nak share website yang sangat membantu 
http://soalaninterview.com

bermula latihan speaking speakang saya berterabur

dah saatnya telah tiba, sampailah kami dipintu masuk, hati ini rasa tenang sangat-sangat.

bila masuk sahaja pintu untuk di interview

bagi salam dan bila suruh duduk barulah duduk

tup-tup tanya dalam bahasa melayu hilang ayat-ayat power speaking..kiki

pastu tanya pun biasa-biasa sahaja macam sembang-sembang gitu

keluar sahaja pintu, yeay...LEGA
dan hati betul-betul berserah pada Allah dan tawakal padaNya

Alhamdulillah, Allah dah didik hatiku dengan bisness shaklee, berusaha bersabar dan bersyukur

sapa-sapa yang berminat nak didik hati, jom join kami dengan shaklee

Terima kasih ayah

Teman akk pi interview

Dan drive untuk akk ke penang hihi

Sayangggggg ayah

Hanya doa mampu ku berikan

Hanis Anak solehah♥♥♥


Sebarkan kebaikan
Hanis khiri 019-3668530| Taqwathealth.blogspot.com

2 comments:

  1. Alhamdulillah dear.. semoga dipermudahkan segala urusan.. Ameen..

    ReplyDelete
  2. aamiin terima kasih k.nur, semoga Allah permudahakan urusan k.nur juga ^__^

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
full edit blog :JIAKREATIFELT on 12/11/2013