Sunday, March 30, 2014

Ujian itu indah jika kita percaya dan yakin dengan takdir Allah


Ujian itu indah jika kita percaya dan yakin dengan takdir Allah

Tahun 2013

Allah beri ujian pada aku
Ujian yang berat pada aku
Kerana Allah sayang pada aku
Allah tahu aku mampu hadapinya

Bayangkan anda..impianku adalah mendapat ijazah kelas pertama dari mula penggajian aku bertekad untuk mak ayah dan aku sendiri

Tapi Allah beri ujian pada aku
Hanya 0.02 sahaja jurangnya untuk aku mendapat apa yang yang aku idam-idamkan

Kecewa dan sedih tak dapat lari dari aku...aku redha Ya Allah

Ada hikmahnya disebaliknya

Jutawan muslimah mungkin rezeki aku

Aku akan buktikan dan berusaha bersungguh - sungguh. InsyaAllah atas izin Allah aku bakal bersama masters shaklee yang berjaya aamiin
 


Sebarkan kebaikan Hanis khiri | 0193668530 Taqwathealth.blogspot.com


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
full edit blog :JIAKREATIFELT on 12/11/2013