Thursday, February 27, 2014

Azam baru

Alhamdulillah, syukur masih bernafas pada malam ini, masih diberikan kesempatan utk bertaubat dan terus berbuat baik pada semua. SEMANGAT saya sekarang, kalo bole diukur, mesti pecah dah alat pengukur tuu, sebab terlalu tinggi dan bersemangatnya saya pada malam ini, NAK ubah CARA hidup, cara BERFIKIR, cara BERTINDAK, insyaAllah nak ubah UNTUK JADI LEBIH BAIK. Mulakan dengan NIAT yang baik semuanya kerana ALLAH. saya nak pecahkan tukun2 dalam diri saya, dah pecah saya kabo ya,heeee. Berkobar-kobar semngat saya nak ubah hidup saya dengan SHAKLEE. so sapa2 yang berminat nak UBAH HIDUP ANDA, jom ubah tak kira dengan sapa yang anda bersama,Dan YAKIN rezeki itu ALLAH yang beri bukan manusia.Doakan ya saya berjaya dunia akhirat, amin.
InsyaALLAH
my target SUPERVISOR

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
full edit blog :JIAKREATIFELT on 12/11/2013