Monday, November 18, 2013

ANAK KECIL YANG TIDAK BERDOSA

ALHAMDULILLAH..Syukur kepada ALLAH SWT atas nikmat yang diberikan pada kami sekeluarga.Sambung cerita pada hari itu yang yong takjadi bersalin tu, soknya jadi plak bersalin,kiki. tak sempat2 baby nak keluar melihat dunia.Dilahirkan secara nomal alhamdulillah,berat hanya 2.4kg, keci ke besar bagi korang? bagi kami paling kecil antara kami sekeluarga tapi still ada orang cakap besar macam dah lepas pantang, PELIK kami..hihi anyways biarlah Mereka nak kata ape, bagi kami Memang Kecil, bak kata NUha  , kecil je baby..kecil je baby, itulah yang diulang bagai peti perakam haha.Antara banyak nama yang dipilih oleh kekanda nuha ialah MUHAMMAD TSAQIF so nielah nama baby. Polos wajahnya seorang bayi kerana suci hati tanpa secalit dosa pun. Doakn MUHAMMAD TSAQIF menjadi pembela agama ALLAH amin.
Dalam kita bergembira ingatlah, anak-anak kita di syria.Mereka anak yang tidak berdosa tapi dibunuh oleh tangan yang kejam. Tapi ingatlah Mereka adalah ahli Syurga dan mati syahid di bumi sendiri iaitu Syria.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
full edit blog :JIAKREATIFELT on 12/11/2013