Friday, November 15, 2013

Alhamdulillah.. SAYA DAPAT ANAK!!!

Entri kali ini,saya dapat anak, ek bukan saya single lagi ker? bukan anak tulah, tapi anak shaklee saya, dan juga sahabat baik saya NUR SYAZWANI, Syukur Allah bukakan hati k.wani untuk sama-sama berjaya dalam bisness shaklee ini, hanya Allah sahaja yang dapat gerakkan hati manusia. Saya pon makin semangat untuk terus maju bersama beliau dan berkongsi sebanyak mungkin ilmu yang ada untuk menuju ke puncak, insyaALLAH. Para sahabat semua doakan kejayaan saya dan sahabat2 saya. Semoga niat yang baik akan disambut dengan penuh kasih sayang dari kalian semua.


cerita tentang anak, terselit cerita tentang saya bakal dapat anak sedara yang ke lima, pagi tadi, saya dapat msg dari yong saya, dye kata dye sakit dh nak bersalin, pandai pulak baby nak keluar hari last sekolah, sebab tahu ummi nak cuti sekolah dah, bila beritahu kat mak ayah, kelam kabut la jadinya, suruh balek pi hospital, nuha dan kaisa memang tak sabar dah nak tunggu baby. kami pon tunggu pyer tunggu dengan penuh kesabaran. tuptup, dapat msg, bukaan tak buka pon lagi, hehe..laluan takde lagi, macm mana baby nak keluar so sabar lagi ya untuk diupdated cerita ini.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
full edit blog :JIAKREATIFELT on 12/11/2013